Retourneren

Ben u niet tevreden met een artikel? Of heeft u een andere maat nodig? Volg dan de volgende stappen.

1)     Log in op uw account en klik in de linkerkolom op ‘’Retouraanvraag

2)     Klik rechtsboven op “Nieuwe Retouraanvraag”

3)     Selecteer de betreffende bestelling.

4)     Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en wat de reden hiervan is.

5)     Geef aan of u gebruik wilt maken van de PostNL retourservice of dat u het pakket retour wilt sturen met koerier naar eigen keuze

6)     Stem akkoord met de voorwaarden en bevestig.

7)     U ontvangt een bevestigingsmail dat uw retouraanmelding is verzonden.

8)     Zodra de retouraanmelding door ons in behandeling is genomen ontvangt u een e-mail met de retour pakbon (op werkdagen binnen 24 uur). Print de retour pakbon uit en voeg deze in het pakket bij. Let op, deze mail kan mogelijk in de map met ongewenste post/spam terechtkomen.

9)     Heeft u gekozen voor retourneren met de PostNL retourservice? Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur per email de link naar uw retoursticker* Let op, de afzender van deze mail is Noah's Online, en ook deze mail kan mogelijk in de map met ongewenste post/spam terechtkomen.

10)   Print uw retoursticker en plak deze over de verzend sticker op uw pakket.

11)   Breng het pakket binnen de termijn van 14 dagen naar een postkantoor bij u in de buurt. Bewaar het verzendbewijs goed.

12)   Na ontvangst van de retourzending betalen wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen.** Terugbetaling vindt plaats middels dezelfde betaalmethode als gebruikt is bij het plaatsen van de bestelling.***

* Wij bieden alleen de PostNL retourservice voor retourzendingen uit Nederland. Voor de overige landen bieden wij geen retourservice.

** Na het retourneren van artikelen voldoet de bestelling mogelijk niet meer aan de voorwaarden van een eventueel gebruikte kortingscode/aanbieding. In dat geval is de kortingscode/aanbieding niet meer van toepassing op de bestelling

*** Bij Creditcard rekening is de terugbetaling te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht


Retour voorwaarden *

*Hieronder vindt u een beknopte samenvatting van de retourvoorwaarden. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij u naar de desbetreffende pagina

Let er op dat u het product terugzendt naar Boelewerf 72, 2987VE in Ridderkerk voordat de bedenktijd van 14 dagen is verstreken. U bent verantwoordelijk voor de retour tot het moment waarop ons magazijn de retourzending ontvangen heeft. Zorg er dus voor dat de retourzending goed verpakt is en bewaar het verzendbewijs goed. Het duurt uiterlijk twee weken voordat een retour administratief bij ons verwerkt is en het verschuldigde bedrag is gecrediteerd.

Om uw retouraanmelding te verwerken is het noodzakelijk dat u de retour pakbon uitprint en in het pakket bijvoegt. U kunt de pakbon terugvinden in de bevestigingsmail van uw retouraanaanvraag.

Artikelen die gedragen, beschadigt of waar de kaartjes van af gehaald zijn kunnen niet geretourneerd worden. Ook wanneer een retour bij aankomst in ons magazijn niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat we €1 reconditioneringskosten per artikel in rekening brengen door dit van het credit bedrag in te houden. Vouw het artikel dat u wilt retourneren daarom netjes op en verpak het weer in de bijbehorende doorzichtige plastic zak waarin het geleverd is. 

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
U kunt kiezen voor het retourneren via onze PostNL Retourservice of het pakket retourneren met een koerier naar eigen keuze. Het voordeel van retourneren via onze PostNL retourservice is dat u een gereduceerd bedrag betaalt van €4 en dat wij net als u via de traceercode van PostNL kunnen nagaan waar het pakket zich bevindt. Wij bieden alleen de PostNL retourservice voor pakketten die vanuit Nederland worden verzonden.

Retourneert u heel de bestelling?
Zoals de wetgeving voorschrijft vergoeden wij de oorspronkelijk betaalde verzendkosten ter hoogte van de standaard verzendmethode á €4 (wordt inbegrepen in het uiteindelijke creditbedrag).

Artikelen ruilen?
Wij kunnen artikelen niet ruilen/verrekenen met een retourzending. 

Twijfel je over de maat? Dan adviseren wij om meerdere maten te bestellen en de maten die niet goed passen te retourneren. 

Past de bestelde maat niet goed? Dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop, en de artikelen die niet passen retourneren. 

Mag ik afgeprijsde artikelen retourneren?
Natuurlijk mogen afgeprijsde artikelen geretourneerd worden. Voor alle artikelen die op onze webshop worden verkocht gelden dezelfde retourrechten.